Thursday, January 15, 2009

poetul (ne)muririi noastre...

Pe 15 ianuarie,acum fix 159 de ani se nastea marele Eminescu.

Daca ar fi trait in zilele noastre probabil asa am fi vazut "Luceafarul" in cartea de romana..... :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"A fost odata ca-n povesti,
A fost precum o boala ,
Prin mandrul nostru Bucuresti,
O criza mondiala.

Si era una mare-n draci,
Si mandra intre toate .
Te temi de ea si totusi taci,
Desi n-ai bani de rate.

Coboari in jos Euro bland,
Alunecand pe spate.
Ca de 5 zile-ntregi la rand,
Tu cresti de nu se poate.

Si toate-n rafturi s-au scumpit,
Direct ,si nu pe faze.
Mai nou chiar Putin ne-a oprit
Conducta lui cu gaze.

Traind in casa mea la bloc,
Caldura nu mai trece.
Caloriferul sta pe loc:
Nemuritor si rece"...:)))

3 comments:

  1. eu nu am de la tine de pe blog scrisoarea a 3-a, dar mersi ca esti de acord cu asta. imi dai voie sa public si acest luceafar facut de tine? bineinteles cu link catre blogu tau.

    ReplyDelete
  2. lasami un mesaj la id blogulucipy daca esti de acord... bafta

    ReplyDelete
  3. Sunt de acord..stai linistit.Nu am de ce sa ma supar.Chiar ma bucur ca se raspandeste.Poti pune si "Luceafarul".

    P.S. O sa pun si "Miorita""..:)

    ReplyDelete