Tuesday, February 9, 2010

Interviu cu Vanghelie


Astazi am facut pe dracu-n patru sa dau de Vanghelie si sa il aduc la un interviu la RadioZU, pe tema dezastrului hibernal in care se afla sectorul 5. Avem mai jos modul in care vad eu ca ar decurge un interviu cu "primarul care este".
*Click pe titlul articolului pentru varianta audio a interviului luat de Mihai Morar, lui Daniel Buzdugan ,care este.
.
.
.
.
.
.
.

M: -Buna dimineata, domnule primar, care este situatia in sectorul5?
D: -Da, deci buna ziua, dumneavoastra si ascultatorilor dumneavoastra ...care este.In primul rand deci, cum am zis, "buna ziua", nu "buna dimineata".Dimineata o fi la dumneavostra. La mine la ora asta e deja miezul zilei, ca io m-am trezit la ora 4.
M: -Pai de ce v-ati trezit asa devreme?
D: -Ca sa imi iau pastila.Ca fac un tratament cu "lecitina" pentru ca am probleme cu memoria.Uite , de exemplu stiam ca mai am pe undeva 2 utilaje de deszapezire dar nu stiu unde le-am pus. O sa le caut pe "goagal"....., pe persoana fizica.
M:-Am inteles.Dar cate "freze" ati pus pana la urma la dispozitie pentru degajarea zapezii?
D:- Pai cu tot cu freza care mi-am facut-o eu dimineata cu gel....., avem 4 freze.
M:-Pai, eu ma refer doar la "freze" care efectiv au trecut prin zapada.
D:- Pai si a mea a trecut prin zapada.Ca m-au prins niste copii de dimineata in parcul Carol si m-au frecat cu zapada...Dar fara freza mea, avem doar 3.
M:- Doar atat !! Pai inseamna ca astea 3 utilaje care sunt in spatele nostru sunt singurele cu care lucrati. De ce sunt toate in acelasi loc?
D:- Pai am vorbit cu baietii care le conduc sa vina cu ele dupa mine prin sector, pe unde dau interviuri, ca da bine la camera, pare activitatea mai intensa ,....care este.
M: -Am inteles ca ati dat si cu sare pe anumite sectoare de drum?
D:- Da , este adevarat ca am dat cu sare.Chiar acum avem doi angajati ai primariei plecati cu solniţele prin oras.
M:-Am vazut ca majoritatea soferilor au "lamaia" galbena, adica semnul incepatorilor, in geam.Chiar asa de multi soferi incepatori aveti in sector?
D:- Nu domnu Morar, e doar o forma de protest.Au declarat ca le provoc greaţa, si d-aia umbla cu "lamaia" in parbriz ,ca sa protesteze fata de calitatea soselelor din sector.
M: -Am vazut ca si tramvaiul 32 mai mult a stat decat a circulat.A fost chiar atat de greu de deszapezit bulevardul George Cosbuc? Ca are doar o banda pe sens?
D: - Da, deci, imi aduc aminte de la corigenta din clasa a 6a faptul ca George Cosbuc , ...pe persoana fizica, a fost un mare autor de versuri care rimeaza. El a scris "Iarna pe ulita".Si ca un omagiu nu puteam sa-i pangaresc numele si sa stric frumusete de peisaj de
iarna de pe strada care ii poarta numele.
M:- Si am inteles ca in statiile RATB sunt niste nameti atat de mari incat lumea se uita dupa autobuze cu periscopul...
D:- Stiu domnu' Morar, si imi cer scuze pe aceasta cale.O sa iau masuri.Ca sa nu se mai chinuie cetatenii cu periscopul o sa trimit niste angajati sa faca vizor la "nameti" , ca sa se uite lumea prin ei.
M: -Oricum, sa stiti ca locuitorii sectorului dumneavoastra sunt foarte nemultumiti , si considera ca operatiunea asta nu ar trebui sa se cheme "des-zapezire" si "rar-zapezire", pentru ca o faceti foarte, foarte, rar.
D: -Da , deci trebuie sa spun ca m-am si enervat pe aceasta cale. Si anume, le doresc celor care m-au criticat un sincer "hai sictir", pe persoana fizica....daca nu se pricep la chestii d-astea sa se mai duca sa mai citeasca niste almanahe,..almanahe.....
M: -Ok, ok, nu trebuie sa va enervati...Si la final, mai aveti ceva de declarat locuitorilor sectorului 5?
D: - Anul asta vreau sa scot maxim din campania de deszapezire..
M: - Pai care deszapezire domnu Vanghelie....?!?
D:-MAXIM am spus!

No comments:

Post a Comment