Tuesday, July 28, 2009

C.V. in versuri


Este o perioadă nu tocmai roză din punct de vedere economic în care foarte multă lume îşi caută disperată de muncă. Ma gândeam cum ar arăta un CV mai neconvenţional. Şi am reuşit să pun cap la cap câteva idei. Astfel a aparut CV-ul în versuri !
Personajul descris este unul imaginar, orice asemănare cu persoane reale este pur întâmplătoare.
.
.
.
Mă numesc Marin, nu am fost dorit din prima,
Părinţii vroiau fată,dar nu-mi puteau spune “Marina”.
Am 25 de ani , deci m-am născut în ‘84,
Anul când lua Steaua Cupa şi Campionatul.

Am fost la grădiniţă, dar nu i-am simţit savoarea,
Am stat doar 6 luni, că am bătut educatoarea.
Am fost premiant din clasa întâi până-ntr-a patra,
E oarecum normal, învăţător era chiar tata.

Gimnaziul l-am trecut fără să am mari probleme,
O colegă mă iubea şi-o puneam să-mi facă teme.
Nu am nici un frate , dar am fix patru surori
Am făcut clasa a 11-a de fix tot atâtea ori.

Profa mea de mate n-a fost nicidecum o doamnă
Am copiat la BAC, nu din prima ci în toamnă.
Am intrat cu taxă la ASE, profil “Finanţe”
Prima zi de şcoală a fost în iarnă la restanţe.

Până atunci am stat cu prietenii-n cămin,
Ieşeam rar să bem o bere ,(când nu erau bani de vin).
Au fost 4 ani frumoşi pe care n-o să-i uit în veci
Mă trezeam mereu beat mort dimineaţă-n discoteci.

Mă distrăm tot anul, însă vara în vacanţe
Aveam un sejur de vis, “all inclusive” la restanţe.
Am vrut să mă omor, am stat o lună în spital
Că am picat licenţa în 3 rânduri, la “oral”.

Vroiam să o las dracu’, că deja-mi făcuse silă
Noroc din nou cu tata, care a găsit o “pilă”.
După două luni am scos un cui la o grenadă.
Motiv suficient să zbor afară din armată.

Primul meu servici a fost de “paznic la depozit”
Ţineam “de şase” hoţii, iar ei îmi plăteau impozit.
După şase luni într-un final m-au dat afară
M-au prins în flagrant cu doi saci la subţioară.

Am fost şi bucătar în localul “La Manole”
,Dar intro zi, la propriu ,le-am trântit “mucii-n fasole”.
Apoi am lucrat vreo doi ani pe şantiere
Iubeam să fac poze când cădea lumea de pe schele.

Dar am renunţat, acolo viaţa nu e roză
Riscăm s-ajung şi eu personajul dintr-o poză.
În particular am chiar o viaţă palpitantă
Sunt însurat dar dorm peste noapte la amantă

Nu am nici un copil, cel puţin din câte ştiu
Dar s-ar putea să am, c-azi noapte am adormit târziu.
Sunt pasionat de sport, zi de zi mă duc la sală
Cea de net, nu cea de forţă. “Counter-strike” mă bagă-n boală.

Iubesc muzica bună cum iubesc să port bretele
L-aş da oricând pe Michael pe o strofă de manele.
Am carnet abia de-un an, nu prea mă descurc pe benzi
Şi acasă-n loc de timbre am colecţie de amenzi.

Deci nu ies din tipar, ci sunt chiar un om normal
Cred c-o să găsiţi în mine candidatul ideal.

2 comments:

  1. Hi there! I could have sωοrn I've visited your blog before but after going through some of the articles I realized it's neω to me.
    Anyhow, I'm definitely pleased I found it and I'll be book-maгking іt anԁ checkіng back rеgularly!



    mу homeрage - www.personifyonline.net

    ReplyDelete