Wednesday, July 15, 2009

E vacanta...!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Necazuri,tristeţi,probleme
Nu le pune în balanţă.
Nu te mai gândi o vreme,
E vacanţă…!



Esti a doispea’, ai dat bacu’?
Nu mai are importanţă.
A trecut, deci lasă-l dracu’,
E vacanţă…!


Eşti student,fierbi ca-ntr-o oală?
Ai un test sau vreo restanţă?
Las-o dracului de şcoală,
E vacanţă…!


Te gândeşti mereu la “criză”?
Crezi că viaţa e o zdreanţă?
Scoate-te un timp din priză,
E vacanţă…!


N-am să vin azi să muncesc,
Nici de s-ar da “ordonanţă”
Vreau să simt iar că trăiesc,
E vacanţă…!


Viaţa pare de rahat?
N-are nici o relevanţă.
Un timp fă-te c-ai uitat,
E vacanţă…!

Simţi cam des că-nnebunesti?
Mai există o speranţă,
Ai motive să trăieşti,
E vacanţă…!


Telefonul l-am închis,
Vă salut de la distanţă,
Să nu mă treziţi din vis,
E vacanţă…!

1 comment:

  1. Si-acum chiar ca m-am decis
    (Desi n-are importanta)
    Azi am devenit turist
    ...e vacanta!

    ReplyDelete