Wednesday, July 1, 2009

Zaharia Stancu: "Descult"


O noua stire senzationala ne livreaza "Click"-ul.

http://www.click.ro/Vedete/i-au-furat-adidasii-lui-leonardo-dicaprio

Saracu' DiCaprio... A mers si el, sfios, la templu, si ce sa vezi?!? Se roaga omul pentru sanatate, dragoste si incasari si prima schimbare: i se ciordesc expadrilele.Ai dracu japonezi...Asa e cand esti mic, ca si pricajitii astia de asiatici si porti 40 la picior.Va dati seama ca, daca s-ar fi descaltat Shaquille O'neill nu-i fura nici dracu incaltamintea ,ca nu poarta nimeni 47 pe acolo.

Bine ca n-a venit pe meleagurile noastre sa se roage la vreun "templu" rromanesc de prin Strehaia.Cred ca acolo il ciordeau pe el cu totul, si ii ramaneau doar baschetii.Il ciordeau si il proclamau noul "Leo din Strehaia".

Desi s-a cam suparat domnul Di Caprio, si-a bagat picioarele (la figurat) in ei de adidasi, ca doar mai avea 40 de perechi acasa (de fapt cred ca 40 in fiecare dintre case).

Cica fanii au facut asta...Sper sa nu am niciodata fani, ca io am doar doua perechi de tenesi si una de sandale.Eu daca eram in locul lui ori imi schimbam religia, ori data viitoare imi puneam in pantofi o cursa de soareci daca mai mergeam la templu.

Iti dai seama extaz pe "japonezu ciorditor", cand i-o admira juma' de cartier "baschetii" de fitza.
"-De unde ti-ai luat frate baschetii astia asa marfa?
-De la LEONARDO..."
....:)))

No comments:

Post a Comment