Wednesday, December 30, 2009

Noul An


Inca o zi si am scapat si de anul asta.Vine "Noul An".Wow......

Mi-am revazut zilele astea familia, vechii prieteni, etc. M-a disperat faptul ca toti m-au tampit cu celebra intrebare: "Ce vrei sa iti aduca Noul An?". Ce dracu sa imi aduca?!? Suna de parca "Noul An" e plecat in Spania, la capsuni, si vine el pe 31 decembrie acasa , incarcat cu cadouri, si zice:"Ia uite Flick ce ti-am adus!".

Nu vreau sa imi aduca nimic, pe criza asta as fi multumit sa nu imi ia nimic inapoi. Daca intradevar vreau ceva o sa trag eu sa imi iau. Ca in nadejdea "Noului An" e ca si cum as astepta sa castig la Loto, desi nu am pus nici un bilet. Sunt deja patit cu aberatii de genul asta.
Si de Craciun am vrut "masina la scara" si am primit "masina la scara... mai mica", adica o macheta.
Mi-e frica sa spun ca vreau sa fiu sanatos.Si asta pentru ca anul asta toti amicii mi-au spus "nu esti sanatos la cap", dupa ce au citit toate tampeniile pe care le-am scris. Deci , logic, daca as fi "sanatos la cap" nu as mai scrie atatea nebuneli.

Sa am bani?!?...da, dar sa ii fac eu, nu sa astept sa pice din cer. Ca daca astepti minuni ai sanse maxim 50 %. Am avut 2 vecini care daca-i intrebai spuneau:"Vreau sa fiu "putred de bogat".Si impreuna au facut-o, doar ca unul e putred si unul e bogat.

Fericire?!?...Ca sa imi aduca Noul An fericire ,sunt slabe sanse. Si e logic sa fie asa. Pai daca Noul An nu imi aduce bani, iar dupa cum se stie "banii nu aduc fericirea", rezulta ca Noul An nu aduce fericire.
Dragoste?!?...Nici atat. Pai "dragostea e oarba".Asta imi mai lipsea sa stau sa am grija si de dragoste, sa o plimb sa o insotesc...ca daca nu vede saraca.

Ma vreau doar pe mine, in continuare.Restul vine de la sine.

Sau cum ziea vecinul putred:
"Sa fim noi sanatosi, ca boala vine singura!"

No comments:

Post a Comment