Monday, December 21, 2009

Testamentul Porcului



Avand in vedere ca ieri, 20 decembrie a fost Ignatul, m-am gandit sa dau publicitatii "testamentul porcului", actul prin care regele cotetelor isi lasa mostenire carnea si bunurile personale, oamenilor care in opinia lui, merita acest lucru.





Binenteles, ca sa pastrez traditia, am transpus acest act notarial in versuri.Sa vedem ce a iesit:


Mi-am facut ieri testamentul, (c-o s-ajung in galantar)
La Ioana a lu' Basescu, ca e cel mai bun notar.

E Craciunul in curand, si e-mpodobit iar pomu'
Dac-ar fi astazi sa mor, as vrea sa ma taie Ciomu.

La ce criz-avem in tara, carnea mea e ca ispita,
Ii las sunca mea lu'Udrea, si-apoi ceafa lu' Nikita.

La ce "porcarii" vorbeste, si la cat e de "timid",
Lui Vadim ii las cotetzul, ca si sediu de partid.

Ma gandeam la bietul Geoana ,si-o sa-i las lui un deliciu,
L-au parlit cam mult la voturi, tocmai d-aia-i las soriciu'.

Ce sa-ti las mai draga Boc, acum ca ti-a venit randul?
Fiindca tot il pupi pe Base, o sa-ti las si eu... tot fundul.

Fiindca-mi seamana putin, si ca bine o sa-i prinda,
Lu' Nastase-i las o poza sa si-o puna ca oglinda.

Lui Meir* nu-i las nimic, nu mananca porc la masa
Dac-as fi de Guineea el m-ar creste doar prin casa.

Fiindca-i place vanatoarea, de mistreti din neamul meu
Lu' Dinescu ii las capul, sa si-l puna ca trofeu.

Dac-am face schimb de roluri, Base as vrea din start sa stii
Ca ti-as da direct din suflet o copita-n "fudulii".

Dac-ar fi azi ca toti porcii sa se duca in infern,
In mod sigur am ramane cu jumate de guvern!

Notar:Flick

In format audio pe Radio ZU http://www.radiozu.ro/img/testamentul-porcului.mp3

No comments:

Post a Comment