Thursday, December 17, 2009

Propuneri mondene pentru prim-ministru


Astazi, 17 decembrie , se va decide viitorul prim-ministru al Romaniei.
Nu puteam lasa sa treaca neobsercat acest detaliu, si am decis sa fac un inventar al personajelor mondene, pe care le-as vedea premier.


Daca vrem ca prim-ministrul sa nu fie maricel
Eu propun ca-n loc de Boc sa-l votam pe Irinel
E deja la varsta a-treia, dar tot il iubeste Moni,
Si-nca cateva pipitze.E mai cool ca Berlusconi.

Dac-as stii ca-n timp de criza, parodia e un leac,
Cel mai bun ca prim-ministru, e ,in puii mei, Bendeac.

Multi corupti sunt prin guvern, insa li s-ar schimba planu',
Fiindca , dac-ar fi premier, o sa-i rupa Morosanu.

Dac-ar fi pe toti coruptii sa-i inchida intro cusca,
Si s-asculte doar colinde, eu vreu sa-l propun pe Hrusca.

Sa creezi un nou guvern, ca premier, e greu mandatu'
Eu pe post de "creator" il propun pe Botezatu.

De guvernu' ar fi masina, si i-ar trebui sofer,
Voicu nu mai e la Moni, deci putem sa-l luam premier.

Chiar de rupe almanahe, sta pe Goagal,si e fun
Vreau sa savurez eu criza, cu-n premier ca Marean.

Daca vrem ca in guvern sa avem scandal cu patos
Eu propun sa se aleaga intre Badea si Kapatos.

Eu nu-l vreau pe Isarescu, ca se duce naibii banca,
As propune un show erotic:Premier-Sexy Braileanca.

Cred ca domnu Buzdugan ar avea si el o sansa,
Insa dac-ar fi premier, tot guvernu-ar fi o "farsa".
Studiu facut si publicat de Flick

No comments:

Post a Comment