Monday, January 11, 2010

Imnul anticolesterol



Inainte de sarbatori , v-am prezentat "meniul de revelion" . Acum, dupa ce a trecut nebunia, au inceputsa se formeze cozi la salile de fitness mai lungi decat erau cozile de masini de pe DN1 acum 2 saptamani.

Constienti de faptul ca romanul poate sa scoata cu usurinta sangele din porc (de Ignat), dar e imposibil sa-si scoata porcul din sange, astazi m-am gandit sa dau startul "campaniei de dezintoxicare". Daca ati ratat dimineata la Morning ZU , va prezint acum, in versuri, cam ce s-a consumat de sarbatori si cat de sanatoase au fost aceste experiente culinare pentru organism.
P.S. Click pe titlul articolului, pentru imnul in format audio la Morning ZU.

De Craciun a fost romanul, frate cu colesterolul,
Cum erau Torje si Tamas buni prieteni cu alcoolul.

La fel cum fugea si carnea, in Ajun, din galantar,
Asa fuge-acuma acul cand te simte pe cantar.

Caci Mosul muta cadouri, langa brad direct din sac,
Iar romanul muta porcul din cotetze in stomac.

A fost buna fripturica , si jumarile , si toba,
Dar deja nu mai e buna, anul asta garderoba.

Am mancat cu drag din toate, nu ne-am mai uitat la kile,
Si-acum tot cu drag mancam doar salata si pastile.

Desi se putea si peste, iubim porcul nu bibanul,
Iar dac-ar fi dupa unii, am avea Craciun tot anul.

E si carne mai usoara, cum e puiul, cum e vita
Dar ,de-am interzice porcul, ar plange trei luni Nikita.

Mutu n-a mancat gratare , i-a fost frica ca-i prea gras,
Dar ar fi facut "praf" porcul ca sa-l "traga" apoi pe nas.

Eba n-are voie carne , ca i-a spus Mama Omida,
Ca s-a vindecat de "Hrebe", dar c-acuma are "Syda".

Dupa prea mult porc la masa, acum vrea si pe pereti,
Tiriac incepe anul prin paduri dupa mistreti.

Cea mai buna e miscarea, dar oricat ai vrea sa fugi,
O sa stai inchis in casa pana-ncapi din nou in blugi.

Pentru cei ce urasc sportul , le transmitem ca-i nasol,
Si azi le propunem proba....."fuga de colesterol".

No comments:

Post a Comment