Sunday, January 17, 2010

TOP 10 lucruri la care se gandesc barbatii cand fac sex



TOP 10 lucruri la care se gandesc barbatii cand fac sex:
.
.
.
.


1) "Al dracu' care o mai cumpara vreodata prezervativ cu aroma de menta (ca ustura ca naiba)".

2) "Ce bine arata Penelope Cruz in filmul de aseara"

3) "Sper sa termin in 10 minute ca sa prind metroul, ca daca intarzii ma omoara nevasta-mea".

4) "Daca e pretul bun, imi iau bilet la tribuna I la Urziceni-Liverpool" .

5) "Daca iar ii incurc numele, sigur ne despartim" .

6 "Am pus-o daca la revizia de saptamana viitoare trebuie sa schimb si placutele de frana".

7) "Urat arata asta din spate! Si se mai misca si ca masina de gunoi" .

8) "Daca nu pierde Villareal la Barcelona castig 10 milioane la pariuri, ca mi-au iesit celelalte meciuri".

9) "Mamaaaa, ce plictiseala! De ce nu pot si barbatii sa mimeze orgasmul?".

10) "De data asta, dupa ce termin ar trebui sa ii zic ca o iubesc, ca e "dragostea mea"!....Chiar, ce dracu o mai face Geoana ?!?"
Topul lui Flick.

No comments:

Post a Comment